Bliv medlem af:

Foreningen Almas faglige fællesskab for behandlere og helsekostbutikker

Homøopati og antroposofisk lægekunst - helt håndgribeligt

Kom hurtigt i gang!

Jo den er god nok, der er ikke langt fra køb af medlemskab, til du kan gå i gang med at bruge de homøopatiske lægemidler fra Allergica i praksis.

Du kan vælge at gå i gang med alt baggrundsmaterialet: Historien og tankerne bag antroposofien og homøopatien (super spændende stof, som forklarer alt det rundt om lægemidlerne)

Eller du kan vælge at gå direkte til kurserne om de mest populære midler. Hvis du gør det, kan du efter blot 1 kursus prøve nogle af comp.-midlerne af.

Fem fede fordele ved det faglige fællesskab

Ugentlige webinarer – vi kalder dem “Fredags-fif”

• Der kommer et nyt webinar hver uge (ferier mv. undtaget)
  • Du kan se det live fra 8-9, hvor du også kan stille spørgsmål til underviserne.
  • Eller du kan se det senere ved at logge ind på medlemssiden – her ligger et helt bibliotek fyldt med tidligere Fredags-fif, som du kan se, lige når du vil.
  • Du kan også lytte dem som podcast på telefonen.

Med vores rådgivningstelefon har du altid nogen at sparre med

Du kan ringe til os 5 dage i ugen! (se vores åbningstider her)

Spørg om hvad som helst, og ring så ofte du har brug for det!

4 kompetente rådgivere med praktisk erfaring fra forskellige fagområder – se hvilke fagområder lidt længere nede under billederne af de fire fagpersoner!

4 rådgivere med praktisk erfaring fra forskellige fagområder

Mie Thorsen

Sygeplejerske
Heilpraktiker

Esther Liboriussen

Heilpraktiker
Naturopath – HP
BSc. (Bachelor of Science)

Helle Jensen

Zoneterapeut
Fodlæser
Massør

Jens Thordahl-Christensen

Akupunktør
Cert. instruktør ved Healing Tao

Hvordan turen til og fra arbejde kan gøre dig til en haj i de homøopatiske farvande

• Nu kan du tage Almas kurser med på farten
    • Lyt til dem i bilen som podcast
    • Se dem i toget
  • Alt dette er gjort muligt med appen!

Pris for medlemskabet

890 kr. ved årlig betaling

89 kr. ved månedlig betaling med 3 mdr. binding ved start (267 kr.)

Du har 14 dages gratis prøveperiode inden betalingen trækkes.
Du skal selv afmelde medlemskabet igen inden de 14 dages udløb af prøveperioden.

Betingelser for medlemskab

Du kan blive medlem af Foreningen Alma, hvis du er uddannet behandler, forhandler af homøopatisk medicin eller aktiv studerende på en relevant uddannelse. Derudover kan selskaber og institutioner også blive medlemmer.

Har du spørgsmål, kan du kontakte Mariannah på mpb@foreningen-alma.dk eller ringe til Almas telefonrådgivning på 86 81 92 77.

Eksempler fra videobiblioteket

Scroll to Top