Helle Kofoed “Sund Fornuft”

Helle Kofoed “Sund Fornuft”

17. maj kl. 8:00 - 9:00

Medlemmer kan tilgå fredags-fif via det direkte link under webinaret (husk du skal være logget ind).

Denne fredag: Helbred dig selv med hjælp fra Helle Kofoed!

Helle har gennem mange år hjulpet mennesker med at finde balance og med at styrke kroppens selvhelbredende kræfter. Dette gør hun med homøopatisk behandling, urter, kostregulering og kosttilskud.
Lige nu er Helle aktuel med sin nye bog “Sund fornuft”, som hun også vil fortælle om på fredag. Bogen kan købes med medlemsrabat på vores hjemmeside.
Helle fortæller:
Min bog “Sund fornuft” handler præcist om, hvordan du kan afhjælpe, lindre og helbrede dig selv, når du er ramt af sygdom.
Bogens råd er opsat i alfabetisk rækkefølge, hvorfor det er nemt at bruge den som opslagsbog også i mere akutte situationer.
Samtidig er min store interesse alle de kompetente urter, som vokser i vores vilde natur, samt dem jeg kan dyrke i min egen urtehave.

Helle Kofoed er homøopat (uddannet af Peer Boesen), kostvejleder og hormonterapeut.

Dato:
17. maj