Velkommen til dit nye faglige fællesskab for behandlere og helsekostbutikker

Homøopati og antroposofisk lægekunst - helt håndgribeligt

Det er i øjeblikket ikke muligt, at købe medlemskab i Foreningen Alma​

Der er fordi, vi flytter platform og introducerer et nyt medlemskab med masser af nye muligheder for dig som medlem. Vi opbygger altså et helt nyt univers, som vi glæder os meget til at dele med dig.

Det nye medlemskab åbner den 31. maj.

Hvis du har nogle spørgsmål, kan du kontakte Mariannah på mpb@foreningen.alma.dk eller ringe til Almas telefonrådgivning på 86 81 92 77.

Tilmeld dig nedenstående mailliste – og du vil som den første få besked, når det nye medlemskab åbner.

Prisen for det nye medlemskab kan vi først melde ud, når den er fastsat på næste generalforsamling d. 22. maj.

Du kan blive medlem af Foreningen Alma, hvis du er behandler, forhandler af homøopatisk medicin eller studerende på en relevant uddannelse. Derudover kan selskaber og institutioner også blive medlemmer.

I det nye medlemskab får du:

Kæmpe video-univers med adgang til: